Elektrické vozidlá Volvo sa budú predávať len online
Do roku 2025 sa elektrická linka volvo rozrastie z jedného na sedem modelov. Vľavo hore je už predávané dobíjanie XC40 a bude debutovať ďalšia kompaktná 40. „Úplne nová rodina“ sa rozhodla predávať výlučne na webe.
Spoločnosť Volvo Cars oficiálne potvrdila, že do roku 2030 sa plánuje stať čisto elektrickou značkou a postupne opúšťa automobily s DVS vrátane hybridov. Nové zákony a rozšírenie nabíjacej infraštruktúry podľa Švédov „urýchlia prijímanie elektrických áut spotrebiteľmi“.
„Pre DVS stroje neexistuje dlhodobá budúcnosť,“ povedal technický riaditeľ Henrik Green. „Budúcnosť spoločnosti Volvo Cars určujú tri piliere: elektrina, internet a rast,“ dodal obchodný riaditeľ Lex Kersemakers. „Namiesto investovania do zmenšujúceho sa podnikania radšej investujeme do budúcnosti: do elektriny a online. Chceme sa stať lídrom v rýchlo rastúcom segmente elektrických prémií,“ uzavrel Hokan Samuelsson.
Keďže všetky predajné kanály spoločnosti Volvo sú obmedzené na internet, nová obchodná stratégia znamená investovať „značné finančné prostriedky“ na online trhy, počnúc vlajkovou loďou obchodu volvocars.com. Spoločnosť sľubuje „radikálne zjednodušiť ponuku produktov“ a používať „transparentné cenové modely“. Pri nákupe online bude k elektrickému autu priložený „servisný balík“, ktorý zahŕňa údržbu, záruku, cestnú asistenciu, poistenie (ak je to potrebné) a domáce nabíjacie súpravy.
Zdroj
drive.ru